För att veta vad jag vill

...så måste jag ta reda på vem jag är. Frågan vad jag ska/vill/kan göra med mitt liv efter sjukskrivningen tar upp så mycket tankeverksamhet. Jag vet verkligen inte. Och. Jag hatar att vara realistisk. Mycket roligare att drömma STORT!
 
Jag gjorde nyss personlighetstestet 16 personligheter. Det är inte första gången jag gör det, men idag blev resultatet ett annat än för 1,5 år sedan. Har jag då alltså bytat min personlighet? Har jag "växt" som människa eller har jag bara en ambivalent självkännedom?
 
Denna gång blev jag debattören, sist blev jag sökare om jag inte minns fel. Känner ju mig inte så känslig, men enligt det testet ser jag fortfarande mig själv som rationell. Intressant det där. Har även laddat ner en massa listor så att jag sedan genom att analysera mina svar kan ta reda på vem jag öär, vad jag vill göra och vad jag anser vara mitt syfte. Litar inte fullt ut på detta, men kan vara roligt och intressant och förhoppningsvis lär jag mig något om mig själv.